POLITYKA PRYWATNOŚCI MANYCHAT

Kontaktowanie się z Usługodawcą za  pośrednictwem czatów dostępnych na Stronach Usługodawcy na Portalach internetowych oraz kontaktowanie się z Usługodawcą za pośrednictwem aplikacji WhatsApp lub drogą SMS, oznacza akceptację poniższych warunków Polityki Korzystania z Automatyzacji – Manychat. 

Jako Użytkownik zapoznaj się z jej postanowieniami. Poniższy spis treści pomoże Ci w tym. Informujemy Cię w niej, w jaki sposób wykorzystujemy Automatyzację do kontaktowania się z Użytkownikami i jak w związku z tym przetwarzamy Twoje dane.

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejsza Polityka Korzystania z Automatyzacji – Manychat określa zasady korzystania przez Usługodawcę z usług narzędzia Manychat w celu nawiązania kontaktu z Użytkownikami za pośrednictwem Czatów dostępnych na stronach Usługodawcy na Platformach internetowych, Social mediach oraz za pośrednictwem aplikacji WhatsApp lub kontaktu za pośrednictwem SMS.
  2. Korzystanie z Automatyzacji – Manychat przez Usługodawcę w celu nawiązania kontaktu z Użytkownikami jest wykorzystywane za pośrednictwem:
  3. Usługodawcą w rozumieniu niniejszej Polityki prywatności jest:
    • Moyci SP.Z.O.O. NIP: 8542444140
    • REGON: 525573608
    • KRS: 0001041800
    • Adres siedziby: Aleja Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa
    • Kapitał zakładowy: 5 000,00 zł
    • Zgodnie z informacją odpowiadającą odpisowi aktualnemu z Rejestru Przedsiębiorców zawartą w Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego,
    • Reprezentowana przez Prezesa- Malwinę Chałat
  4. W przypadku pytań należy kontaktować się z Usługodawcą za pomocą:
    • numerem telefonu: 574 440 873
    • adresu e-mail: kontakt@moyci.pl, zgodnie z zasadami zawartymi w dalszej części niniejszej Polityki.
  5. Użytkownik może porozumiewać się z Usługodawcą za pomocą adresu poczty elektronicznej albo Czatu dostępnego na Stronach Usługodawcy zamieszczonych na Platformach internetowych. Środki te gwarantują zachowanie pisemnej korespondencji (forma dokumentowa) pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą z zachowaniem daty i godziny, spełniają wymogi trwałego nośnika oraz umożliwiają szybkie i efektywne kontaktowanie się Użytkownika z Usługodawcą.
  6. Zasady i warunki korzystania przez Usługodawcę z Automatyzacji określa niniejsza Polityka.
  7. Warunkiem nawiązania przez Użytkowników kontaktu z Usługodawcą za pośrednictwem Czatów dostępnych na Stronach Usługodawcy zamieszczonych na Portalach internetowych oraz za pośrednictwem komunikatora WhatsApp lub drogą SMS jest zapoznanie się przez Użytkownika z Polityką oraz akceptacja jej treści.
  8. Usługodawca udostępnia nieodpłatnie Użytkownikowi Politykę przed nawiązaniem kontaktu z Usługodawcą. Treść niniejszej Polityki jest dostępna pod klikalnym linkiem umieszczonym w bio (opis do profilu- biogram) Usługodawcy na profilu na Instagramie. Informacje dotyczące Polityki dostępne są również w wyróżnionych postach na Instagramie oraz Facebooku. Użytkownik może utrwalić Politykę w dogodny dla siebie sposób np. poprzez zapisanie na trwałym nośniku lub wydruk.
  9. Definicje, procedury, obowiązki i uprawnienia wynikające z aktu o usługach cyfrowych tzw. DSA zostały opisane w § 11 niniejszego regulaminu i są jego integralną częścią.

§2 DEFINICJE

  1. Usługodawca: MOYCI SP.Z.O.O
    • NIP: 8542444140
    • REGON: 525573608
    • KRS: 0001041800
    • Adres siedziby: Aleja Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa
    • Kapitał zakładowy: 5 000,00 zł
  2. Użytkownik – każdy podmiot kontaktujący się z Usługodawcą za pośrednictwem Stron Usługodawcy na Platformach internetowych lub za pośrednictwem komunikatora WhatsApp oraz drogą SMS.
  3. Strona – miejsce/profil lub miejsca/profile na Facebooku lub Instagramie utworzony przez Usługodawcę, na którym Usługodawca nawiązuje kontakt z Użytkownikami, m.in. poprzez zamieszczanie postów, prowadzenie transmisji lub korzystanie z Czatu.
  4. Portal internetowy – serwis umożliwiający wzajemne interakcje Usługodawcy z Użytkownikami.
  5. Automatyzacja
    – tworzenie za pośrednictwem narzędzia Manychat zautomatyzowanych sekwencji wiadomości, pozwalających na natychmiastową odpowiedź na zapytania kierowane przez Użytkowników, udzielając odpowiedzi nawet poza godzinami pracy Usługodawcy oraz kierowanie do Użytkowników w sposób zautomatyzowany treści marketingowych.
  6. Czat – rodzaj rozmowy prowadzonej pomiędzy Usługodawcą i jednym lub więcej Użytkownikami, polegający na naprzemiennym przesyłaniu wiadomości tekstowych za pośrednictwem Platform internetowych.
  7. Manychat – MANYCHAT INC., 535 Mission St, San Francisco, CA 94105, USA, narzędzie umożliwiające Usługodawcy na zautomatyzowanie zarządzania Czatami na stronach Usługodawcy oraz automatyzujące procesy związane z marketingiem oraz sprzedażą.
  8. RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
  9. Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019, poz. 1781 z późn. zm.).
  10. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344.z późn. zm.).
  11. Ustawa Prawo Telekomunikacyjne – ustawa z dnia z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2024 r.poz. 34 z późn. zm.).
  12. DSA – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych).

§3 MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE 

      1. Użytkownik może korzystać z udostępnionych funkcji Stron Usługodawcy dostępnych na Portalach internetowych zgodnie z niniejszą Polityką i obowiązującymi przepisami oraz w sposób niezakłócający funkcjonowania Stron Usługodawcy oraz innych Użytkowników. 
      2. Do skorzystania ze Stron Usługodawcy, w tym nawiązywania kontaktu z Usługodawcą potrzebne są: 
        • Dostęp do Internetu z umożliwiającego to urządzenia typu komputer stacjonarny, laptop, inne urządzenie przenośne, w tym także sprzęt umożliwiający komunikację z Usługodawcę w ramach stron np. sprawna klawiatura;
        • Odpowiednio skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca m.in. pliki cookies, np. Microsoft Edge, Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome oraz umożliwiająca przeglądanie stron internetowych; 
        • Aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail (Usługodawca zaleca, aby Klient sprawdził, czy maile z domeną Usługodawcy z jego adresu e-mail nie trafiają do skrzynki „spam”, „oferty” lub innej niż „główne/odebrane”);
        • Aktywne konto/profil na Portalach internetowych, na których Usługodawca posiada Stronę umożliwiającą kontakt z Użytkownikami – w przypadku korzystania z tej opcji interakcji z Usługodawcą w ramach narzędzia Manychat,
        • Sprawny telefon, który odbiera wiadomości SMS lub pobraną aplikację What’s App (najnowszą wersję) – w przypadku korzystania z tej opcji interakcji z Usługodawcą w ramach narzędzia Manychat.
      3. Usługodawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Użytkowników oraz przez nieuprawnione osoby trzecie. 
      4. Usługodawca podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania stron, m.in. korzysta z odpowiednich narzędzi, które mają to umożliwić albo usług podmiotów trzecich. 

§4 ZASADY KORZYSTANIA Z MANYCHAT’A

      1. Usługodawca może korzystać z narzędzia Manychat w następujących celach:

INSTAGRAM:

  • automatyzacja wiadomości – poprzez tworzenie zautomatyzowanych sekwencji wiadomości, umożliwiających natychmiastową odpowiedź Użytkownikom kontaktującym się z Usługodawcą za pomocą Czatu dostępnego na platformie Instagram, 
  • zbieranie leadów sprzedażowych – poprzez budowanie listy kontaktów oraz angażowanie potencjalnych klientów na Stronach Usługodawcy,
  • automatyzacja kanału Instagram – poprzez skrócenie czasu potrzebnego na rozmowę z potencjalnymi klientami, wprowadzanie nowych usług świadczonych przez Usługodawcę (lub produktów) za pośrednictwem Instagrama oraz udostępniając produkty partnerskie.

WHATSAPP

  • automatyzacja odpowiedzi – poprzez automatyczne odpowiedzi na powtarzające się zapytania potencjalnych klientów, 
  • generowanie listy potencjalnych klientów – poprzez prowadzenie remarketingu za pośrednictwem WhatsApp Broadcast, 
  • wzmocnienie sprzedaży – poprzez śledzenie rozmów z potencjalnymi klientami oraz ich potencjalnych zainteresowań, w celu dopasowania treści sprzedażowych do klienta.

FACEBOOK

  • pozyskiwanie nowych klientów – poprzez automatyczną kwalifikację potencjalnych klientów, odzyskiwanie porzuconych koszyków oraz wysyłanie do Użytkowników aktualnych kuponów oraz ofert,
  • angażowanie Użytkowników  – poprzez budowanie grona Użytkowników obserwujących Stronę Usługodawcy wspomagając procesy związane z promowaniem reklam Usługodawcy na Facebooku, zbieranie opinii oraz recenzji od Użytkowników oraz udostępnianie Użytkownikom nowinek oraz aktualnych ofert, 
  • zapewnienie wsparcia Użytkownikom – poprzez wysyłanie potwierdzeń dokonanych zamówień, odpowiadanie na pytania Użytkowników dotyczące wsparcia technicznego, rezerwowanie spotkań oraz wysyłanie do Użytkowników powiadomień o zbliżających się spotkaniach.

KOMUNIKACJA SMS

  • prowadzenie skutecznych kampanii marketingowych – poprzez wysyłanie Użytkownikom ofert, kuponów i treści promocyjnych za pośrednictwem wiadomości SMS, 
  • pozostawanie w stałym kontakcie z Użytkownikami  – poprzez łączenie kontaktów pozyskanych za pośrednictwem Portali internetowych w ich numerami telefonu, 
  • personalizacja rozmów z Użytkownikami – poprzez wysyłanie do Użytkowników spersonalizowanych treści promocyjnych, przypominanie o spotkaniach oraz ofert specjalnych, 
  • zaangażowanie Użytkowników w kontakt z Usługodawcą – poprzez wymianę z Użytkownikiem spersonalizowanych wiadomości, w taki sposób, aby umożliwić przejęcie rozmowy przez człowieka w dowolnym momencie.
  •  
      1.  
      2. Manychat umożliwia Usługodawcy różne opcje wykorzystania narzędzia Manychat, w różnych celach wskazanych w ust. 1, z których Usługodawca może korzystać łącznie lub oddzielnie (nie ze wszystkich w jednym czasie), w zależności od swojego wyboru. 
      3. Manychat wykorzystuje mechanizmy sztucznej inteligencji (AI) w celu Automatyzacji procesu komunikacji pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikami oraz zapewnienia obsługi technicznej i organizacyjnej Użytkowników, a także zautomatyzowania procesów marketingowych oraz sprzedażowych Usługodawcy. 
      4. Usługodawca zawarł umowę z Manychat, Inc., 535 Mission St, San Francisco, CA 94105, USA w zakresie świadczenia przez Manychat na rzecz Usługodawcy usług w zakresie zautomatyzowania procesów prowadzenia Stron na Portalach internetowych oraz zautomatyzowania komunikacji prowadzonej przez Usługodawcę z Użytkownikami za pośrednictwem komunikatora WhatsApp oraz drogą SMS. Warunki oraz zakres powyższej umowy jest dostępny pod linkiem: Terms of service https://manychat.com/legal/tos.
      5. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania od Usługodawcy zautomatyzowanych wiadomości, wysyłając do Usługodawcy wiadomość z informacją o zakończeniu subskrypcji wiadomości lub używając określonego przez Usługodawcę hasła np. o treści “Zakończ subskrypcję”. Może także w inny dogodny dla niego sposób wycofać swoją zgodę na otrzymywanie wiadomości kontaktując się z Usługodawcą na dane wskazane w niniejszej polityce.

§5 DANE OSOBOWE 

    1. Manychat pełni dwie role w zakresie przetwarzania danych osobowych, w zależności od rodzaju danych, które przetwarza:
      • w stosunku do danych Usługodawcy – pełni rolę administratora,
      • w stosunku do danych Użytkowników – pełni rolę podmiotu przetwarzającego.
    2. Dane, przetwarzane przez Usługodawcę w związku z korzystaniem z Manychat są pozyskiwane poprzez zaobserwowanie przez Użytkowników stron Usługodawcy dostępnych na Portalach internetowych lub nawiązanie przez Użytkownika kontaktu z Usługodawcą przy pomocy Czatów dostępnych na Portalach internetowych, komunikatora WhatsApp lub za pośrednictwem kontaktu telefonicznego z Usługodawcą.
    3. Wybór tematu rozmowy przez Użytkownika, który pojawia się po uruchomieniu np. pod hasłem: “Godziny pracy”, “Ceny produktów” itp. lub napisanie bezpośrednio do Usługodawcy oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach określonych w ust. 4 niniejszego paragrafu.
    4. Dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:
      • nawiązywania kontaktu z Użytkownikami na ich prośbę, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – zgoda,
      • zarządzanie Stronami Usługodawcy na Portalach internetowych, na podstawie art. 6 ust.1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes administratora,
      • przeprowadzania statystyk oraz analiz funkcjonowania stron Usługodawcy na portalach społecznościowych, w tym aktywności Użytkowników, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes administratora,
      • podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy, wykonanie usługi lub wykonanie zawartej umowy, przesłanie oferty (np. reklamowej) na prośbę Użytkownika na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia umowy,
      • udzielenie rabatu lub informowanie o promocjach i ciekawych ofertach Administratora lub podmiotach przez niego polecanych, w tym wysyłka Newslettera na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda,
      • ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes.

5. W związku z korzystaniem z Manychat dane osobowe mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. Usługodawca w ramach wykorzystywania Manychat korzysta z zewnętrznych dostawców różnych usług np. Meta Platforms Ireland Limited (Facebook i spółki zależne), Google, Microsoft, Manychat, itp. dane Użytkownika mogą być przekazywane do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) w związku z ich przechowywaniem na amerykańskich serwerach (w całości lub częściowo). Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie odbiorcom, którzy gwarantują najwyższą ochronę i bezpieczeństwo danych, m.in. poprzez:

  • współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej,
  • stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską,
  • stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy,

lub tym, na przekazywanie danych osobowych których, Użytkownik wyraził zgodę.

6. Meta Platforms Ireland Limited (Facebook i spółki zależne) w oparciu o decyzję wykonawczą Komisji Europejskiej z dnia 10 lipca 2023 r., wydanej na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony danych osobowych w ramach ochrony danych UE-USA, przeszły system certyfikacji i uzyskały certyfikat potwierdzający zapewnienia ochrony Danych osobowy na poziomie Unii Europejskiej.

7. Manychat w stosunku do obywateli Unii Europejskiej i EOG, m.in. w zakresie przekazywania danych osobowych działa w oparciu o standardowe klauzule umowne przyjęte decyzją wykonawczą Komisji Europejskiej z dnia 4 czerwca 2021 r. nr 2021/914 (szczegóły decyzji Komisji Europejskiej: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/HTML/?uri=CELEX:32021D0914&from=en) wskazanie w umowie przetwarzania Manychat: https://manychat.com/legal/dpa.

8. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo żądania dostępu do danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych. Przysługuje mu też prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.

9. Użytkownik posiada też prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli podał swoje dane osobowe na podstawie zgody. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

10. Dane Użytkownika nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania w rozumieniu RODO, co oznacza, że Usługodawca nie będzie podejmował automatycznych decyzji, które mają wpływ na prawa i wolności Użytkownika.

11. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Użytkownikowi i przekazania danych w związku z korzystaniem ze stron Usługodawcy dostępnych na portalach internetowych, Usługodawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.

12. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu publikacji Opinii zostały opisane w Polityce prywatności i plików cookies, która znajduje się pod adresem: https://moyci.pl/polityka-prywatnosci-i-polityka-cookies-moyci/

§6 POWIERZENIE PRZETWARZANIA

      1. Integralną częścią umowy pomiędzy Manychat, Inc., 535 Mission St, San Francisco, CA 94105, USA, a Usługodawcą jest Data Processing Addendum (umowa dotycząca powierzenia przetwarzania danych), który określa zasady powierzenia danych pomiędzy podmiotami oraz ich przetwarzania. Umowa ta jest dostępny pod linkiem: https://manychat.com/legal/dpa.
      2. Na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, Usługodawca powierza Manychat następujące dane osobowe Użytkowników: imię i nazwisko, adres e-mail, publiczne dane dostępne na profilach Użytkowników w mediach społecznościowych, powiązane strony i konta Użytkowników, numer telefonu, zdjęcia dostępne na profilu, treść czatów z Użytkownikami, data urodzenia, płeć, dane teleinformacyjne – adres IP, lokalizacja geograficzna, dane dotyczące użytkownika, dane dotyczące plików cookies, dane przeglądarki, dane z historii i treści czatu, informacje o użytkowaniu chatbota.
      3. Manychat gwarantuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające przetwarzanie danych osobowych w sposób zgodny z RODO. 
      4. Przetwarzanie danych osobowych przez Manychat, na podstawie umowy, o której mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu ustaje z chwilą rozwiązania tej umowy. 
      5. Manychat może korzystać z podprocesorów (dalszych podmiotów przetwarzania) w celu realizacji na rzecz Usługodawcy usług, uregulowanych w niniejszej Polityce. Aktualną listę podprocesorów (dalszych podmiotów przetwarzania), z których korzysta Manychat znajdziesz pod tym linkiem: https://manychat.com/legal/service-providers

§7 DEFINICJE, PROCEDURY, OBOWIĄZKI I UPRAWNIENIA ZWIĄZANE Z DSA 

  1. Niniejszy paragraf Polityki określa informacje na temat wszelkich ograniczeń, które nakłada Administrator w związku z korzystaniem z jego usług, w odniesieniu do informacji przekazywanych przez Odbiorców usługi, w tym między innymi: informacje na temat wszelkich polityk, procedur, środków i narzędzi wykorzystywanych na potrzeby moderowania treści, w tym na temat algorytmicznego podejmowania decyzji i przeglądu dokonywanego przez człowieka, a także na temat regulaminu wewnętrznego systemu rozpatrywania skarg, o wszelkich istotnych zmianach warunków korzystania z usług oraz mechanizmy zgłaszania Nielegalnych Treści. Administrator udostępnia ww. informacje i warunki korzystania z Serwisu w sposób zrozumiały i czytelny, także dla małoletnich odbiorców.  Administrator projektuje, organizuje i obsługuje swoje Serwisy internetowe (oraz interfejsy) w sposób, który nie wprowadza w błąd Użytkowników ani nimi nie manipuluje lub w inny, istotny sposób nie zakłóca lub nie ogranicza zdolności Użytkowników do podejmowania wolnych i świadomych decyzji.
  2. Administrator jest dostawcą Usług pośrednich w rozumieniu DSA, oferującym usługi:
  • zwykłego przekazu,
  • hostingu
  • “cachingu”. 
  1. Usługi pośrednie świadczone przez Administratora polegają na umożliwieniu Odbiorcom usług zamieszczenia Treści w ramach Serwisu, takich jak:
  • komentarze, 
  • opinie i oceny, 
  • tworzenie publicznych notatek w ramach kursu online, 
  • wysyłanie wiadomości w ogólnie dostępnym czacie.
  1. Administrator świadczy również Usługi pośrednie w ramach swoich profil dostępnych w Mediach społecznościowych tj. w portalu Instagram: https://www.instagram.com/moyci_nails/ Facebook: https://www.facebook.com/people/Moyci/61551483963346/?_rdr w tym grup na Facebooku, które administruje Administrator https://www.facebook.com/people/Moyci/61551483963346/?_rdr
  • umożliwianie Użytkownikom pozostawianie komentarzy pod zamieszczonymi postami,
  • dodawanie postów,
  • prowadzenie korespondencji
  • dodawanie ocen i opinii
  • dodawanie wiadomości w ramach publicznego czatu,
  • pozostałe formy interakcji umożliwiające pozostawianie Treści dostępne w ww. portalach.  
  1. Definicje użyte w treści niniejszego paragrafu oraz Regulaminu oznaczają:
  • Administrator – zgodnie z definicją zawartą w §2 ust. 1 Polityki prywatności, jak również przedsiębiorca, czyli osoba fizyczna lub prawna, bez względu na to, czy jest nim podmiot publiczny czy prywatny, która działa – w tym również za pośrednictwem osoby działającej w jego imieniu lub na jego rzecz – w celach związanych z jej działalnością handlową, gospodarczą, rzemieślniczą lub zawodową,  świadczący usługi, o których mowa w niniejszym paragrafie, w tym usługi społeczeństwa informacyjnego w ramach Serwisu. 
  • Odbiorca usługi – Klient lub Użytkownik lub osoba korzystająca z usług pośrednich lub innych usług społeczeństwa informacyjnego dostarczanych przez Administratora, w tym na przykład Serwisu, lub Mediów społecznościowych Administratora, w szczególności w celu poszukiwania informacji lub udostępniania jej.
  • Treści – wszelkie informacje przekazywane przez Użytkownika w dowolnej formie w ramach Serwisu, Mediów społecznościowych albo innych platform i miejsc należących lub moderowanych przez Administratora, w szczególności w ramach Serwisu albo udostępnionych Użytkownikowi funkcjonalności tych miejsc.
  • Nielegalne Treści – oznaczają informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa.
  • Moderacja Treści – oznacza działania, bez względu na to czy są one zautomatyzowane, podejmowane przez Administratora lub współpracujących z nim dostawców usług pośrednich, których celem jest, w szczególności, wykrywanie, identyfikowanie i zwalczanie nielegalnych treści lub informacji niezgodnych z warunkami korzystania z ich usług, przekazywanych przez Odbiorców usługi, w tym wdrażane środki, które wpływają na dostępność, widoczność i osiągalność takich nielegalnych treści lub informacji, takie jak depozycjonowanie takich treści lub informacji, demonetyzacja, uniemożliwienie dostępu do nich lub ich usunięcie, lub które wpływają na możliwość przekazywania takich informacji przez odbiorców usługi, takie jak zamknięcie lub zawieszenie konta odbiorcy.
  • Usługa pośrednia – oznacza jedną z następujących usług społeczeństwa informacyjnego świadczoną przez Administratora: 
    • i. usługę „zwykłego przekazu” polegającą na transmisji w sieci telekomunikacyjnej informacji przekazanych przez Odbiorcę usługi lub na zapewnianiu dostępu do sieci telekomunikacyjnej;
    • ii. usługę „cachingu” polegającą na transmisji w sieci telekomunikacyjnej informacji przekazanych przez Odbiorcę usługi, obejmującą automatyczne, pośrednie i krótkotrwałe przechowywanie tej informacji, dokonywane wyłącznie w celu usprawnienia późniejszej transmisji informacji na żądanie innych odbiorców;
    • iii. usługę „hostingu” polegającą na przechowywaniu informacji przekazanych przez Odbiorcę usługi oraz na jego żądanie.
  • Platforma internetowa – oznacza usługę hostingu, która na żądanie Odbiorcy usługi przechowuje i rozpowszechnia publicznie informacje, chyba że takie działanie jest nieznaczną lub wyłącznie poboczną cechą innej usługi lub nieznaczną funkcją głównej usługi, i ze względów obiektywnych i technicznych nie można z niej skorzystać bez takiej innej usługi, a włączenie takiej cechy lub funkcji w taką inną usługę nie jest sposobem na obejście stosowania DSA.
  • Publiczne rozpowszechnianie – oznacza udostępnianie informacji na żądanie Odbiorcy usługi, który przekazał informacje, potencjalnie nieograniczonej liczbie osób trzecich.
  • Media społecznościowe – platformy społecznościowe, w ramach  których Administrator tworzy dodatkowe kanały komunikacji z Użytkownikiem lub Odbiorcą dostarczanych przez niego informacji czy treści, czy to w ramach publikowania treści publicznie dostępnych dla szerokiego grona odbiorców, czy też w ramach pozostałych form kontaktu z Odbiorcą treści, w tym kontaktu związanego z ofertami handlowymi, co w szczególności dotyczy: grup społecznościowych prywatnych lub publicznych, kanałów na platformach społecznościowych, kont publicznych, o których mowa m.in. w Polityce prywatności, tzw. fanpage, kanałów komunikacji, wewnątrz tych platform społecznościowych, itp. 

Punkt kontaktowy

  1. Administrator wyznacza następujący pojedynczy punkt kontaktowy umożliwiający  mu bezpośrednią komunikację – drogą elektroniczną – z organami państw członkowskich, Komisją i Radą Usług Cyfrowych, oraz  za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@moyci.pl lub telefonicznie na numer telefonu 574 440 873Komunikacja może odbyć się w językach: polskim.
  2. Administrator wyznacza następujący pojedynczy punkt kontaktowy umożliwiający Odbiorcom usługi bezpośrednią komunikację – drogą elektroniczną – z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@moyci.pl lub telefonicznie na numer telefonu: 574 440 873 . Komunikacja może odbyć się w językach: polskim.

Treści Nielegalne i niezgodne z warunkami korzystania z usług Administratora

  1. Użytkownik nie może zamieszczać w ramach Serwisu, Platformy internetowej lub Mediów Społecznościowych Administratora następujących Treści : 
  • Treści Nielegalnych lub niezgodnych z Polityką prywatności,
  • Treści zawierających wulgaryzmy, hejt osób trzecich, spam,
  • Treści sprzecznych z dobrymi obyczajami, w szczególności zawierających treści obraźliwe, czy naruszających uczucia religijne, dobra osobiste osób trzecich, lub wykazujące brak szacunku zgodnego z ogólnie pojętymi normami społecznymi i zasadami współżycia społecznego, Treści rasistowskich, wulgarnych, propagujących przemoc, zawierających treści pornograficzne, faszystowskie, dyskryminacyjne, o podtekście seksualnym, nieodpowiednie dla małoletnich użytkowników, itp. 
  • Treści naruszających prawa osób trzecich np. prawa autorskie czy prawa własności intelektualnej albo zmierzających do ujawnienia tajemnicy przedsiębiorstwa lub innych informacji poufnych, 
  • Treści zawierających odnośniki do innych stron internetowych (linki), podmiotów innych niż Serwis, konkurencyjnych serwisów internetowych czy sklepów internetowych, na które Administrator nie wyraził uprzednio zgody, w szczególności linki reklamowe, marketingowe, dotyczące zbiórek, lub inne linki o charakterze handlowym,
  • Treści nawołujących i reklamujących inne serwisy, platformy, media społecznościowe, itp.
  • Treści niezwiązanych z daną usługą Administratora albo jakimkolwiek działaniem Administratora czy Serwisu, lub Treści niepowiązanych z tematyką Serwisu czy Mediów Społecznościowych Administratora,
  • Treści zawierających dane osobowe lub kontaktowe,
  • Treści powtarzalnych, które  już pojawiły się w Serwisie lub Mediach Społecznościowych Administratora (Użytkownik zobowiązany jest przed publikacją Treści zweryfikować, czy nie będą one kopią Treści istniejących),
  • Treści o charakterze technicznym, zapytań związanych z obsługą klienta dotyczącą produktów lub usług Administratora (w tym celu Użytkownik powinien skontaktować  się na dane umieszczone w Polityce prywatności).

Procedura zgłaszania Treści nielegalnych, procedura odwoławcza oraz Moderacja Treści

  1. Użytkownik, który uzna daną Treść za Treść Nielegalną albo Treść naruszającą niniejszą politykę prywatności jest uprawniony dokonać zgłoszenia tej Treści Administratorowi drogą elektroniczną na adres e-mail zawarty w Polityce prywatności wraz ze wskazaniem miejsca, w którym Administrator może zapoznać się z ww. Treścią oraz wszelkimi, niezbędnymi do rozpatrzenia zgłoszenia szczegółami, w tym danymi kontaktowymi Użytkownika oraz zaangażowanych osób trzecich (jeśli to możliwe). 

Użytkownik może skorzystać z formularza zgłoszenia Nielegalnych Treści, stanowiącego załącznik do niniejszej polityki prywatności. 

  1. W przypadku braku podania danych kontaktowych Użytkownika zgłaszającego daną Treść Administrator nie będzie mógł skontaktować się z Użytkownikiem celem powiadomienia go o otrzymaniu zgłoszenia oraz o rezultacie rozpatrzenia zgłoszenia. 
  2. Administrator niezwłocznie powiadomi Użytkownika o otrzymaniu zgłoszenia danej Treści. 
  3. Administrator podejmuje decyzje w ramach zgłoszenia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia przyjęcia zgłoszenia, w sposób niearbitralny, obiektywny oraz z zachowaniem należytej staranności. Na potrzeby rozpatrywania i podejmowania decyzji Usługodawc nie korzysta ze zautomatyzowanych środków.
  4. O rezultacie podjętej decyzji w sprawie zgłoszenia, jej treści i uzasadnieniu Administrator powiadamia Użytkownika bez zbędnej zwłoki. 
  5. W przypadku wystąpienia Nielegalnych Treści albo Treści niezgodnych z Regulaminem, Administrator może je usunąć, ograniczyć ich widoczność, uniemożliwić do nich dostęp, depozycjonować lub pozostawić w Serwisie. Może także zawiesić, zakończyć lub w inny sposób ograniczyć płatności pieniężne, jeśli do takich dochodzi w Serwisie, zawiesić lub zakończyć świadczenie usługi w całości lub w części, albo zawiesić lub zamknąć konto Użytkownika lub osoby trzeciej. Jednocześnie, o swojej decyzji informuje Użytkownika oraz zaangażowane osoby trzecie przekazując im jasne i konkretne uzasadnienie decyzji (jeśli posiada ich dane kontaktowe).
  6. Użytkownik może odwołać się od decyzji Administratora w terminie 14 dni od dnia odebrania decyzji, przekazując jednocześnie uzasadnienie. 
  7. Administrator rozpatruje odwołanie Użytkownika w terminie 14 dni od dnia jego odebrania, przekazując mu swoją decyzję wraz z uzasadnieniem. 

Odpowiedzialność Administratora za Treści Użytkownika

  1. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za Treści Użytkownika, szczególnie Nielegalne Treści pozostawione w ramach Serwisu czy Platformy internetowej, jeżeli działania Użytkownika są sprzeczne z Polityką prywatności lub przepisami prawa powszechnie obowiązującego. Administrator dokłada wszelkich starań, aby postępować z takimi Treściami w sposób zgodny z przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz z Polityką prywatności, m.in. nie modyfikuje Treści w sposób wpływający na integralność przekazywanych lub udostępnianych informacji, nie ułatwia zamieszczania Nielegalnych Treści, niezwłocznie podejmuje działania w celu ich usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nich zgodnie z Polityką prywatności z poszanowaniem praw podstawowych Użytkowników, w tym prawa do wolności wypowiedzi i informacji, jak również podejmuje wszelkie działania w dobrej wierze i z zachowaniem należytej staranności.

Algorytmiczne podejmowanie decyzji

  1. W ramach Serwisu nie dochodzi do algorytmicznego podejmowania decyzji, w tym decyzji związanych z odwołaniami Użytkownika. LUB 

W ramach Serwisu dochodzi do algorytmicznego podejmowania decyzji, w tym decyzji związanych z odwołaniami Użytkownika w ten sposób, że zamieszczane w ramach Serwisu komentarze lub opinie są automatycznie filtrowane przez filtry antyspamowe (poprzez narzędzia do tego służące, np. odpowiednie wtyczki). Powoduje to wstrzymanie publikacji Treści, która może naruszać Regulamin do czasu jej zaakceptowania przez Administratora. Użytkownik jest uprawniony do złożenia skargi na tę czynność zgodnie z procedurą zawartą w niniejszym regulaminie.”

Współpraca z organami publicznymi w zakresie powiadomień o Nielegalnych Treściach

  1. W przypadku gdy Administrator poweźmie jakiekolwiek informacje dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego lub zainteresowanych państw członkowskich i przekazuje wszystkie dostępne informacje na ten temat.

Przekazywanie informacji koordynatorowi ds. usług cyfrowych

  1. Administrator przekazuje koordynatorowi ds. usług cyfrowych właściwemu dla miejsca siedziby i Komisji – na ich wniosek i bez zbędnej zwłoki – informacje na temat średniej liczby aktywnych miesięcznie odbiorców usługi w Unii, obliczonej jako średnia liczba w okresie poprzednich sześciu miesięcy, zaktualizowane na moment złożenia takiego wniosku. Koordynator ds. usług cyfrowych lub Komisja mogą zażądać, aby Administrator przekazał dodatkowe informacje dotyczące obliczenia, w tym wyjaśnienia i uzasadnienie odnośnie do wykorzystanych danych. Informacje te nie mogą zawierać danych osobowych. 

Zakończenie korzystania z usług Administratora

  1. Użytkownik jest uprawniony do zakończenia korzystania z usług Administratora w każdym momencie. W tym celu może użyć dostępnych form zakończenia korzystania z usług jak: automatyczne kliknięcie w określone przyciski umożliwiające usunięcie konta (jeśli takie zostało założone) albo wypisanie się z danej usługi, zaprzestanie obserwowania Mediów Społecznościowych Administratora, czy poprzez usunięcie zamieszczonych przez siebie Treści, jak również może skontaktować się z Usługodawcą na dane podane w niniejszej polityce prywatności. Niniejsze postanowienie nie uchybia obowiązkom i uprawnieniom Administratora wynikającym z innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa i dalszego przechowywania danych, w tym danych osobowych, w szczególności w celach wskazanych w Polityce prywatności, a wynikających z RODO lub innych ustaw. 

Zmiany zasad korzystania z usług Administratora

  1. Administrator za pomocą odpowiednich środków niezwłocznie poinformuje Użytkownika o istotnych zmianach wprowadzonych w warunkach korzystania z usług Administratora, m.in. w przypadku zmiany zasad dotyczących informacji dozwolonych na temat jego usług lub o innych tego rodzaju zmianach, które mogą mieć bezpośredni wpływ na zdolność Odbiorców do korzystania z usługi. 
  1.  

§8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

      1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Polityki z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów dostarczania usługi – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszej Polityki, zmiany technologii, zmiany zakresu usług, zmian stylistycznych czy korekcyjnych niewpływających merytorycznie na kształt Polityki i uprawnienia, czy obowiązki Użytkownika. Nowa Polityka wchodzi w życie z dniem publikacji na stronach Usługodawcy.
      2. W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienie niniejszej Polityki okazało się niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i naruszające interesy konsumentów, Usługodawca deklaruje zastosowanie wskazanego postanowienia.
      3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego albo przedsiębiorcą na prawach konsumenta, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
      4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej Polityce mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

Link do polityki prywatności i cookies: https://moyci.pl/wp-content/uploads/2025/02/REGULAMIN-SPRZEDAZY-MOYCI-.pdf

Link do niniejszej polityki prywatności Manychat: https://moyci.pl/regulamin-manychat/

Niniejsza Polityka prywatności została sporządzona przez Kancelarię prawną #Legalny Biznes Online legalnybiznesonline.pl. Nie kopiuj jej ani w całości, ani we fragmentach, gdyż naruszysz prawa autorskie i narazisz się na roszczenia. Postaraj się o własną legalną licencję kontaktując się z Kancelarią Radcy Prawnego Ilony Przetacznik lub korzystając ze sklepu prawnego na stronie legalnybiznesonline.pl lub legalnastrefabiznesu.pl. 

Koszyk
Powiadom o dostępności Poinformujemy Cię, gdy produkt będzie dostępny w magazynie. Proszę zostawić swój adres e-mail poniżej.