DOSTAWY I FORMY PŁATNOŚCI
- Wysyłka Towaru nastąpi w od 0 do 5 dni roboczych od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji o ile Sprzedawca nie wskazał innego terminu na stronach internetowych Sklepu internetowego lub w opisie Towaru.
- Klient ma do wyboru następujące formy dostawy:
- InPost Paczkomat (na terenie Polski)
- InPost Kurier (na terenie Polski)
- DHL Kurier (wysyłka poza terenem Polski)
- Poczta Polska kurier (wysyłka poza terenem Polski)
- Dostawy realizowane są na terenie Polski oraz do krajów z rozwijanej listy udostępnionej na etapie wpisywania adresu wysyłki.
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod wskazany w Formularzu Zamówienia adres wysyłki.
- Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
- Koszty dostaw podane są w momencie składania Zamówienia i przeliczania koszyka. Klient może się z nimi zapoznać przed dokonaniem Zamówienia. Ceny Towarów nie zawierają cen dostawy, które doliczane są zgodnie z aktualnym cennikiem Sklepu i/lub dostawców tych usług.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności w formie przedpłaty czas wysyłki Towaru liczy się od dnia uznania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- Jeżeli przy zakupie Klient wybiera płatność w formie przedpłaty to zobowiązuje się do niezwłocznej wpłaty środków na rachunek bankowy Sprzedawcy. W razie braku wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia w Sklepie (z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy), Zamówienie ulega anulowaniu.
- Przyjmuje się, że dzień zapłaty, to dzień uznania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy.
Aktualny cennik dostaw:
Sposób dostawy | Przedpłata (przelew lub płatność online) | Pobranie | Czas dostarczenia |
InPost Kurier | tak | tak | 5 dni roboczych |
InPost Paczkomat | tak | nie | 5 dni roboczych |
DHL Kurier |
DOSTĘPNE FORMY PŁATNOŚCI
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT lub inne podatki, jeśli są wymagane przez przepisy prawa np. podatek akcyzowy).
- Sprzedawca nie stosuje mechanizmów indywidualnego dostosowywania cen w Sklepie na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów prezentowanych w Sklepie, wprowadzania nowych Towarów, wycofywania Towarów, przeprowadzania promocji i dawania rabatów, a także czasowego oferowania Towarów, Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych nieodpłatnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian. Szczegóły i czas trwania zawsze zawarte są w opisie danego produktu.
- Czas trwania każdej promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie sumują się. Szczegóły promocji zawarte są w jej opisie na stronie lub podstronach Sklepu albo w regulaminie danej promocji.
- W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny produktu, obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie danego produktu, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
- Jeżeli dany produkt jest oferowany do sprzedaży w Sklepie internetowym w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie danego produktu, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego produktu w sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
- W przypadku produktów, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub mają krótki termin przydatności, obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia informację o cenie sprzed pierwszego zastosowania obniżki, z zastrzeżeniem, że terminy, o których mowa w ust. 5 i 6, nie mają zastosowania.
- Sprzedawca korzysta z narzędzi zewnętrznych dostawców, aby zrealizować wymagania w zakresie cen, promocji i obniżek oraz ich prezentacji na stronie i podstronach Sklepu. Jest to narzędzie omnibus: https://pl.wordpress.org/plugins/omnibus/
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione produkty, w tym Towary:
- przelewem bankowym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy. W tym celu proszę skontaktować się ze Sprzedawcą na dane kontaktowe podane w Regulaminie;
- przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy
- za pośrednictwem systemu Przelewy24/ PayPo na przelewie w polu „Tytułem” prosimy podać co najmniej numer Zamówienia;
- BLIK,
- za pobraniem – płatne przy odbiorze Towaru. Towar zostanie wydany
- po otrzymaniu płatności przy odbiorze;
- za pomocą PayPal – Klient zostanie przeniesiony na stronę serwisu PayPal w celu dokonania płatności na zasadach wskazanych przez ten serwis.
- W przypadku płatności elektronicznych Towar zostanie wysłany po otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu/ płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy. To samo dotyczy Treści cyfrowych lub Usług cyfrowych odpłatnych, jeśli są oferowane w ramach Sklepu tj. zostaną dostarczone po zaksięgowaniu płatności i potwierdzeniu zawarcia Umowy.
- Do każdego Zamówienia wystawiany jest dowód zakupu tj. paragon lub faktura (imienna lub na firmę, jeśli zostały podane dane firmy i Klient zgłosi Sprzedawcy chęć otrzymania faktury w ten lub inny skuteczny sposób) w wersji elektronicznej, która zostaje przesłana do Klienta automatycznie, na co Klient niniejszym wyraża zgodę. Jeżeli Klient potrzebuje wystawienia faktury VAT EU, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą podając swój numer Zamówienia oraz dane do faktury. W przypadku błędnego wystawienia faktury zostanie wystawiona faktura korekta.